Thursday 17 January 2013

New Family

fuhhhhh!!!! lamanya tyraa tak update blog nie... hurmm,, as a student biasalahh always busyyy!!!!!!!!

hehe,,anyway tyraa ada cerita baru kat snie... bnyakkk peristiwa yang agak not bad arr...

baru-baru nie,, kitorang adakan satu event anjuran komander,, tajuk yang disampaikan tue kepimpinan alfathih... hurm dye punyer ceramah agak best gakk n aku suka dengar. haha sblum nie tyraa kalau dengar jer ceramah gerenti masuk dewan,,duduk n tidurr.. bila ceramah habis hahhh!!! bila cerarmah habis jer bru laa terpinga-pinga aku tak tau papee..  haha itulahhh perangai buruk aku. ceramah tue disampaikan oleh Hilal Ashraf. cehhh!!! rupa ada,,haha tapi dah kawin bebbb!!! so, tak boleh kacau orang punyer yer.. Okayy!! nie    gambar-gambar yang telah di kami berposing sakan,,haha..

-my new family-


comel tak aku dengan kak Hanie =) 

this my roommate for this sem (sem 2)

bersama kak arnie 

cehhhh!! tinggi tak aku. 


with tyraa n kilaa



WE ARE COMMANDER BATCH 1,2 & 3

susahh senang yang kami alami, kami tanggung bersama,,, hidup sebagai seorang yang memegang status komander adalah menyeronokkan kerana kami saling sayang-menyanyangi antara satu sama lain. Satu kehidupan yang agak menggembirakan bila mempunyai sebuah family yang bermacam ragamnya.
Okayyy!!! thats all,, next time i will share anything bout mylife.
bye!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment

hehe,k0men banyak pun takpa