Friday 7 December 2012

thank y0u


Setelah genap 1 tahun saya menanti si dia, akhirnya dapat juga kami bersama semula. Alhamdulillah bersyukur kepada-Nya dengan berkat kesabaran aku dan kesetiaan menanti si dia dapat lagi aku bersama kembali. Memang tak dinafikan setiap orang pasti gembira kalau orang yang kita nantikan sejak dulu akhir nya kembali bersama kan? Walaupun aku dengan si dia berada di jarak yang jauh, itu tidak menjadi penghalang bagi kami. Hanya kesetiaan dan kepercayaan most very important.Aku juga sangat berterima kasih kepada dia kerana sudi menyimpan ruang untuk aku. aku sangat terharu bila si dia mengatakan apa yang aku ingin dengar selama ini. So,,kawan-kawan semua,, cinta jarak jauh bukan salah satu penghalang buat kita okay.. okay laa tak perlu nak cakap panjang kan,, hehe.
klik sini yea

No comments:

Post a Comment

hehe,k0men banyak pun takpa