Friday 28 September 2012

sakitttttttt........

FirSt Dayyy...
hari,,,first day training tuk aku ngan kwan yg memegang title bakal komander (BK). but first day gakkk laa aku kena bt benda yang aku paling takk suka iaitu KNUCKLE..arggghhhhhhhhhhhhhhhhhh~ sakittttttt sngat tangan aku buat bnda alahh tue....aku benci bnda alahhh tue..... time aku buattt td,,pelbagai perasaan yang timbul..time komander ... cakap spe nk kluar n xtahan time tue boleh kluar n lap0r tuk quit dr BK.... hahh!! time tue laa aku dah mula rasa GIVE UP n rse nk bgun jer.....time tue jgakkk aku rasa nk nangisss... tp entahhh knp aku mulaa tringat kan saat LIBK nanti " mesti kna lagi terukk dr ini,,ini bru sikitt jer.." hatikuu bermonolog sndiri... s0,,time tue walaupun sakitt sngattt n rasa xtahan,,,tp aku kuatkan semangat tukk teruss kan impian aku tukk jadi KOMANDER.... kt0rg semua kna bt benda nie semua krn salah kt0rg gakk kerana xde krjasama n xmenepati masa... c0z ada dikalangan kt0rg xtau masa training akan dilakukann... s0,, disebabkan ad semangat adik-beradik,,ktorg mampu bertahan dan abang long kitorg kna hukuman sama,,kt0rg pun sme2 jalani hukuman tersebut tanpa paksaan dr mana2 komander...s0,,,the moral value of this st0ry,,,,sebagai adik-beradik kita mestilah ada semangat kerjasamaa n semangat berpasukann!!!

No comments:

Post a Comment

hehe,k0men banyak pun takpa